دسته‌بندی‌ها
جاکلیدیدستبنددستبند استیلدستبند مگنتیزنانهزنجیرعینک آفتابیگردنبندگردنبند استیلگوشوارهمردانهمهره‌اینیم ست
تماس بگیرید

قبل از خرید دستبند استیل به چه نکاتی باید توجه شود؟

5 اردیبهشت 1402
پشتیبانی کافه جولری
اکسسوری‌ها

زیورآلات و اکسسوری‌ها، علاوه بر نقش کامل کنندگی لباس و استایل، حس خوبی را به جهت زیبایی بیشتر، القا می‌کنند. شاید زیورآلات طلا، به دلیل گران‌بها بودن فلز طلا، خیلی بیش‌تر مورد توجه باشند؛ اما همین قیمت بالای طلا، باعث ایجاد محدودیت در استفاده از آن می‌شود و حتی در صورت خرید طلا، بیشتر به جنبه سرمایه بودن آن توجه می‌شود و حتی نگرانی‌هایی در استفاده از آن، به‌وجود می‌آورد. به همین دلیل امروزه انواع زیورآلات بدل، جایگزین استفاده از مشابه طلای آن شده است.

طرح‌های مختلف از گردنبند، انگشتر، پابند، و دستبند بدل با کیفیت بالا، توسط برندهای مختلف، تولید و برای دوست‌داران بدلیجات، عرضه می‌شود. از محبوب‌ترین این اکسسوری‌های بدل، نوع استیل آن است که به‌دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد، جایگاه ویژه‌ای بین علاقه‌مندان بدلیجات، باز کرده است. بین انواع مختلف اکسسوری، دستبند استیل، طرفداران بسیاری دارد.

دستبند استیل، شباهت بسیار زیادی به طلا داشته و در مقابل، قیمت دستبند استیل، با وجود این شباهت‌ها، بسیار مناسب، و جایگزین خوبی برای طلا است. دستبند رنگ ثابت از نوع استیل، در کنار پایین بودن قیمت دستبند استیل، و خصوصیاتی دیگر، از جمله: مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، ضد خش و ضد ضربه بودن، همین‌طور خاصیت ضد زنگ زدگی آن، باعث انتخاب دستبند استیل، بین انواع دستبندهای بدل شده است. علاوه بر خصوصیات ذکر شده، نکاتی وجود دارد که هنگام خرید دستبند بدل و بالاخص خرید دستبند استیل، باید به آن توجه کنید. 

نکات مهم برای خرید دستبند استیل 

هنگام خرید دستبند طلا و نقره، نکاتی هست که باید مورد توجه قرار گیرد. همه این نکات برای خرید دستبند استیل هم صدق می‌کند:

توجه به رنگ پوست

رنک پوست، در انتخاب و خرید دستبند استیل، بسیار مهم است. تمامی زیورآلات، و به طور خاص، دستبند استیل، باید رنگی متناسب با رنگ پوست شما داشته باشند؛ مثلا در صورتی‌که رنگ پوست شما گرم است، بهتر است از دستبندی با رنگ زرد یا طلایی استفاده کنید و اگر رنگ پوست سرد دارید، دستبندی با رنگ نقره‌ای یا آبی، جذابیت شما را دو چندان می‌کند. پوست‌های خنثی، از هر رنگی می‌توانند استفاده کنند؛ اما بهتر است به فرم بدن، بیش‌تر توجه شود تا رنگ پوست.

دوست دارید بدانید چه  زیورآلاتی به رنگ پوست بدنتان می آید، WHAT COLOR OF FINE JEWELRY SHOULD I WEAR? ( کلیک کنید)

فرم مچ دست

فرم مچ دست، نکته دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرید. در صورتی‌که مچ دست شما ظریف و نازک است، می‌توانید از انواع دستبند، با اندازه‌های نازک یا پهن استفاده کنید. ولی اگر مچ دست شما توپر و پهن است، بهتر است دستبندهایی با پهنای نازک و ظریف یا متوسط، تهیه کنید.

توجه به موقعیت و مناسبات

نوع مکانی که قصد دارید از دستبند برای آن استفاده کنید، بسته به اداری یا خودمانی بودن محیط و یا نوع مجلس مورد نظر، همین‌طور نوع و مدل لباس ما نیز، در انتخاب دستبند تأثیر گذار است و دستبند انتخابی ما باید با همه‌ی این موارد، تناسب داشته باشد.

اگر علاقمندید مطالعات بیشتری درباره ی انواع دستبند ها داشته باشید ، TYPES OF BRACELETS  (کلیک کنید)

توجه به سایر اکسسوری ها

به ترکیب دستبند با سایر اکسسوری‌ها توجه داشته باشید. از اکسسوری‌هایی که زیبایی دستبند شما را بیش‌تر عیان می‌کنند در کنار دستبند استیل، استفاده کنید و گاهی با توجه به نوع دستبند، شاید بهتر باشد که دستبند استیل را به صورت تک و جداگانه استفاده نمائید.

نداشتن آسیب دیدگی دستبند

تمام قسمت‌های دستبند را چک کنید تا مطمئن شوید هیچ شکاف و خراشی در ساختار آن، وجود نداشته باشد. وجود خراش‌های اولیه روی دستبند استیل، به مرور زمان باعث آسیب پذیری دستبند و در دراز مدت، باعث خرابی فرم دستبند می‌شود و مهم‌تر از آن، احتمال آسیب دیدن دست نیز، بسیار زیاد است.

بدنه دستبند

بدنه دستبند استیل باید صاف و صیقلی باشد.

نیکل کم در دستبند

دستبندهای استیلی که میزان نیکل آن زیاد است، باعث سیاه شدن دست، هنگام استفاده از دستبند می‌شوند؛ پس دقت کنید دستبندی را خریداری نمائید که میزان نیکل آن زیاد نباشد.

قفل دستبند

قفل دستبند باید سفت و محکم باشد تا به‌راحتی باز نشده و از دست نیفتد.

سایز مناسب

سایز دستبند استیل باید سایز مناسب مچ دست، باشد زیرا به دلیل سختی آلیاژ استیل، تغییر سایز دادن آن، بسیار سخت است و گاهی امکان تغییر سایز، وجود ندارد.

دستبند استیل با خصوصیات منحصر به فرد، از جمله رنگ ثابت، ضد حساسیت بودن، مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش، ضد زنگ بودن و قیمت بسیار مناسب، در کنار شباهت‌هایی که به طلا دارد، جزء محبوب‌ترین اکسسوری و بدلیجات است. هنگام خرید دستبند استیل، توجه به نکاتی که عنوان شد، می‌تواند تجربه یک خرید عالی را در ذهن شما جاودانه کند؛ چرا که با خصوصیات خاص دستبند استیل، شما می‌توانید یک دستبند کارآمد و زیبا داشته باشید که به مدت طولانی، قابل استفاده است و به جهت درخشندگی و براق بودن، استایل شما را زیباتر جلوه می‌دهد.

مطالب مشابه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما اینجا هستیم تا خاص ترین ها را در هر زمینه عرضه کنیم. کافه جولری با شعار " ما اینجا قهوه سرو نمی کنیم ، ویژگی ها را سرو می کنیم " قرار است تا با کیفیت ترین محصولات را با کم ترین قیمت ارائه کند تا شما برای هر رویدادی بتوانید از آنها استفاده کنید

راه‌های ارتباطی

  • تهران ، تهرانسر ، بلوار دریا
  • 09332738960
  • 021-44542395
  • 09124176493
  • اینستاگرام کافه جولری
  • تمامی حقوق وبسایت برای کافه جولری محفوظ است. طراحی وبسایت توسط ایده‌چی